Az új indítórendszer (lámpás indító) kipróbálására 2009. július 16-án (csütörtökön) 15:30 és 16:30 óra között van lehetőség.A rajthoz a felevezés kizárólag a felevező-csatornában, a szigetoldalban lehetséges. Beevezés a pályára a rajtponton és a sziget között. Azok, akik nem kívánnak a tesztben részt venni, az 1, 2, 3 as pályákon edzhetnek, nem zavarva a tesztre várókat. A tesztre várakozás az 1, 2, 3 pálya első 300 méteres szakaszán. A 4-es pálya lezárva!A rajtteszt az 5, 6, 7, 8 as pályák első 300 méterén történik!A rajtpontonhoz való beevezés a versenybíró hívására történik. A pontonokat nem igazítjuk a hajó méretéhez. A rajtteszt alatt különböző hajóegységek is odaállhatnak egymás melletti pályára. A rajt menete:A versenybíró utasítására beállnak a hajók a pontokhoz, elkészülni vezényszóval egyidejűleg a piros fény felgyullad, 2-3 másodperccel ezután a zöld jelzésre és hangjelzésre történik a rajt. A versenyzők maximum 300 métert eveznek, majd leállnak, leeveznek az 500 méteres jelzőtábláig és folytatják az edzést.A rajtteszt célja az új technikai berendezéseket kipróbálhassák a versenyzők. (teljes 2000 méteres tesztpálya evezésére a rendes edzésidőben, indítás nélkül van lehetőség!). A rajt után a lehető leggyorsabban elindítják a versenybírók a következő rajtot (maximum 5 perc) ezért kérjük, hogy a következő 4 hajó álljon készen a pontonhoz való beevezéshez. A teszt ideje alatt a fenti pályarend betartása kötelező! Amelyik egyesület hajója nem tartja be, azt a versenybíróság figyelmeztetésben részesíti. FIGYELEM! A VERSENYPÁLYÁK SZÁMOZÁSA A FISA SZTENDERDNEK MEGFELELŐEN KERÜLT KIALAKÍTÁSRA! AZ EGYES PÁLYA A SZIGETHEZ, A NYOLCAS A CÉLTORONYHOZ KÖZELEBB ESŐ!
- Címkék: archív